Codi: EMP003
Descripció:
Aquest tràmit permet l'aportació de documentació periòdica que cal lliurar a l'Ajuntament, en obligació del compliment d'un contracte o en els casos que s'hagi d'aportar documentació puntual referent a un contracte.
Qui el pot realitzar?
Canals de tramitació
Període de l'any en què es pot aportar
Durant tot l'any.
Termini per iniciar aquest tràmit
Segons els períodes temporals establerts prèviament o quan es consideri oportú per la naturalesa de la informació.
Preu
Sense cost.
Documentació a aportar
-
La documentació requerida per l’Ajuntament o la que hom vulgui lliurar al consistori.
-
La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius. Així doncs, si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
Termini de resolució
No aplica.
Responsable
Departament responsable del procediment.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa general
-
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
-
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
-
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
-
Llei 3/2018, del 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
-
Reial Decret 203/2021,pel qual s’aprova el Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.