Codi: ATC007
Descripció:
Aquest tràmit permet l´aportació de documentació addicional, millorada o esmenada a un expedient en tràmit, com a resposta a un requeriment previ fet per l´Administració mitjançant una notificació.
Qui el pot realitzar?
Canals de tramitació
-
Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud i adjunteu la documentació requerida.
-
Formulari electrònic + Presencial: Cal emplenar prèviament la sol·licitud en línia i deixar-la pendent de signatura (tramitació no electrònica). Tingueu en compte que només disposeu de 10 dies naturals per venir presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana a signar la instància, ja que transcorregut aquest termini, si no heu pogut venir a signar, la vostra sol·licitud serà eliminada sense registrar-se i no tindrà efectes administratius.
IMPORTANT: En relació al còmput de terminis, es considera com a data i hora de presentació de la sol·licitud aquella en què s´hagi dut a terme la signatura presencialment a l´Oficina d´Atenció Ciutadana (OAC). A aquests efectes, en cap cas pot ser objecte d´ampliació un termini ja vençut.
Període de l'any en què es pot aportar
Durant tot l'any.
Termini per iniciar aquest tràmit
Termini màxim de 10 dies comptats a partir de l’endemà de la data de recepció de la notificació. Si no ho fa dintre d´aquest termini, es considera que desisteix de la seva petició inicial.
Preu
Sense cost
Tot i així, si el requeriment fa referència a algun abonament o al pagament de taxes, cal efectuar el pagament i adjuntar el comprovant corresponent.
Documentació a aportar
-
La documentació requerida per l’Ajuntament.
-
La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius. Així doncs, si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
Termini de resolució
No aplica.
Responsable
Departament responsable del procediment.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa general
-
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
-
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
-
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
-
Llei 3/2018, del 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
-
Reial Decret 203/2021,pel qual s’aprova el Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.