Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Atenció a la ciutadania > Resposta a un requeriment rebut
Informació sobre el tràmit

Codi: ATC007

 

Descripció:

Aquest tràmit permet l´aportació de documentació addicional, millorada o esmenada a un expedient en tràmit, com a resposta a un requeriment previ fet per l´Administració mitjançant una notificació.

 

 

Qui el pot realitzar?

  • Qualsevol persona física o jurídica que hagi d´aportar documentació addicional a un tràmit ja iniciat i amb el requeriment previ de l´Administració.

 

  •  El representant legal de la persona interessada.

 

Canals de tramitació

  • Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud i adjunteu la documentació requerida.

  • Formulari electrònic + Presencial: Cal emplenar prèviament la sol·licitud en línia i deixar-la pendent de signatura (tramitació no electrònica). Tingueu en compte que només disposeu de 10 dies naturals per venir presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana  a signar la instància, ja que transcorregut aquest termini, si no heu pogut venir a signar, la vostra sol·licitud serà eliminada sense registrar-se i no tindrà efectes administratius.

 

IMPORTANT: En relació al còmput de terminis, es considera com a data i hora de presentació de la sol·licitud aquella en què s´hagi dut a terme la signatura presencialment a l´Oficina d´Atenció Ciutadana (OAC). A aquests efectes, en cap cas pot ser objecte d´ampliació un termini ja vençut.

 

Període de l'any en què es pot aportar

Durant tot l'any.

 

Termini per iniciar aquest tràmit

Termini màxim de 10 dies comptats a partir de l’endemà de la data de recepció de la notificació. Si no ho fa dintre d´aquest termini, es considera que desisteix de la seva petició inicial.

Preu

Sense cost

Tot i així, si el requeriment fa referència a algun abonament o al pagament de taxes, cal efectuar el pagament i adjuntar el comprovant corresponent.

 

Documentació a aportar

  • La documentació requerida per l’Ajuntament.

  • La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius. Així doncs, si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.

 

Termini de resolució

No aplica.

 

Responsable

Departament responsable del procediment.

 

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

 

Normativa general

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya

  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

  • Llei 3/2018, del 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

  • Reial Decret 203/2021,pel qual s’aprova el Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.


Tramita amb certificat electrònic

      Tramita amb signatura presencial