Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Empresa / Proveïdors > Sol·licita'ns el certificat de bona execució
Informació sobre el tràmit

Codi: EMP002

 

Descripció:

Sol.licitar un certificat de bona execució o de serveis prestats per a contractistes de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló per tal d'acreditar-ne la realització i poder presentar el certificat en processos de licitació per demostrar la solvència de les tasques realitzades.

 

Qui el pot demanar?

Empreses o persones autònomes que hagin estat contractades per l´Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló.

 

Canals de tramitació

Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud i adjunteu la documentació corresponent, degudament complimentada.

 

Període de l'any en què es pot demanar

Durant tot l'any.

 

Termini per iniciar aquest tràmit

En qualsevol moment respecte els contractes executats

 

Preu 

Segons ordenança fiscal núm 18: 40,80€ (pagament per TPV virtual, dins el propi tràmit electrònic)

Documentació a aportar 

  • Sol·licitud especificant les actuacions sobre les quals interessen la certificació

  • Autorització de representació (si escau)

 

 Termini de resolució

El termini per resoldre és de 30 dies hàbils, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

 

Responsable

Departament de Secretaria.

 

Silenci administratiu

No aplica.

 

Normativa genèrica 

  • Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del sector públiques

  • Llei 38/2015. d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques


Tramita amb certificat electrònic