Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Educació > Llar d'infants: descompte i bonificacions
Informació sobre el tràmit

Codi: EDU007

 

Descripció:

Aquest tràmit permet sol·licitar el descompte en el cost dels serveis de menjador de la Llar d'Infants Municipal Rojas Feliu i/o les bonificacions en les quotes mensuals d'escolarització contemplades en l'ordenança fiscal vigent. 

 

Qui el pot demanar?

Poden presentar la present sol·licitud les famílies amb infants escolaritzats en el present curs a la LLIM Rojas Feliu.

 

Canals de tramitació

  • Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud i adjunteu la documentació requerida.

  • Formulari electrònic + Presencial: Cal emplenar prèviament la sol·licitud des de casa i deixar-la pendent de signatura (tramitació no electrònica). Tingui en compte que només disposa de 10 dies naturals per venir presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana a signar la instància, ja que transcorregut aquest termini, si no ha pogut venir a signar, la seva sol·licitud serà eliminada sense registrar-se i no tindrà efectes administratius.

IMPORTANT: En relació al còmput de terminis, es considera com a data i hora de presentació de la sol·licitud aquella en què s´hagi dut a terme la signatura presencialment a l´Oficina d´Atenció Ciutadana (OAC). A aquests efectes, en cap cas pot ser objecte d´ampliació un termini ja vençut.

 

Període de l'any en què es pot demanar

Durant tot el curs escolar (des del moment de la formalització de la matrícula fins a final de curs).

 

En qualsevol cas, els efectes seran a partir del dia 1 del mes següent a la data de presentació de la sol·licitud, i només durant el curs escolar pel qual s’hagi sol·licitat.

 

La concessió del descompte no tindrà caràcter retroactiu ni acumulatiu.

 

Preu

Sense cost. 

 

Documentació a aportar

  • En el cas d'infants amb intol·leràncies alimentàries o al·lèrgies que no puguin ser ateses pel servei de càtering de la llar d'infants cal aportar document acreditatiu (informe mèdic/ certificat pediàtric).

  • En el cas de que no es permeti la consulta de documents d'altres administracions:

  • Declaració de la Renda del darrer exercici fiscal liquidat

  • Carnet de família monoparental, vigent

  • Carnet de família nombrosa, vigent

 

Termini de resolució

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

 

Responsable

Departament d'Educació.

 

Silenci administratiu

Transcorregut el termini de tres mesos (a comptar des de la data de registre de la sol·licitud), sense resoldre expressament i notificar-ho, la petició es desestimarà (silenci negatiu).

 

Normativa general

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Normativa específica

Ordenança fiscal núm. 22

 

Observacions

En el cas que l’infant estigui escolaritzat més d’un curs a la llar d’infants, caldrà renovar la petició cada curs escolar.


Tramita amb certificat electrònic

      Tramita amb signatura presencial