Codi: ATC002
Descripció:
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui el pot demanar?
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Canals de tramitació
Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud.
Presencialment: a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Podeu descarregar prèviament la sol·licitud i portar-la emplenada. Només cal portar l'original, sense còpies.
Període de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini per iniciar aquest tràmit
No n'hi ha.
Preu
Sense cost.
Documentació a aportar
No es requereix de forma obligatòria. En els casos que es consideri necessari es pot adjuntar.
Termini de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Responsable
Departament de Secretaria
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa general
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si disposa de IdCat Mòbil, DNI electrònic, Cl@ve, pin24h o equivalent ha de seleccionar l'opció "Formulari electrònic (amb idCat Mòbil, DNI-e, cl@ve)".
En el cas de que utilitzi un certificat digital pot seleccionar l'opció "Formulari electrònic (amb AutoFirm@)". Aquesta darrera opció requereix validació amb AutoFirm@. Si no se li obre aquesta aplicació comprovi que tingui habilitada l'opció de finestres emergents i/o descarreguis AutoFirm@.