Codi: ATC001
Descripció:
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona.
Canals de tramitació
Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud.
Presencialment: a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Podeu descarregar prèviament la sol·licitud i portar-la emplenada. Només cal portar l'original, sense còpies.
Període de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini per iniciar aquest tràmit
No n'hi ha.
Preu
Sense cost.
Tot i així, si el formulari s'utilitza per enviar un altre tràmit i aquest té taxes o imports a abonar, cal efectuar el pagament i adjuntar el comprovant corresponent.
Documentació a aportar
No es requereix de forma obligatòria. En els casos que es consideri necessari es pot adjuntar.
Termini de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Responsable
Departament de Secretaria
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa general
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Observacions
En relació amb la presentació de la vostra documentació en el registre general electrònic de l'ens destí heu de saber que: Si la petició que presenteu es correspon amb la sol·licitud d'un servei que té habilitada una tramitació en línia específica dins la Seu electrònica de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, l'òrgan competent pot requerir-vos l'ús d'aquella, no considerant-se vàlida aquesta presentació.
Si disposa de IdCat Mòbil, DNI electrònic, Cl@ve, pin24h o equivalent ha de seleccionar l'opció "Formulari electrònic (amb idCat Mòbil, DNI-e, cl@ve)".
En el cas de que utilitzi un certificat digital pot seleccionar l'opció "Formulari electrònic (amb AutoFirm@)". Aquesta darrera opció requereix validació amb AutoFirm@. Si no se li obre aquesta aplicació comprovi que tingui habilitada l'opció de finestres emergents i/o descarreguis AutoFirm@.