L’Ajuntament impulsa la implantació progressiva de l’ús dels mitjans electrònics en les comunicacions, tràmits i prestacions de serveis a la ciutadania, les empreses i les organitzacions, així com en les seves comunicacions internes i amb altres administracions públiques i institucions.
Amb la simplificació, normalització i estandardització dels tràmits es tendeix a millorar l’eficàcia, l’eficiència i a reduir els terminis de gestió administrativa.
L’actuació de l’Ajuntament en matèria d'administració electrònica es regeix pels principis de simplificació administrativa i documental, publicitat i transparència administrativa, economies d’escala i proporcionalitat.
Podeu accedir als tràmits electrònics des del lateral esquerra d'aquesta mateixa pàgina. En el cas de que no trobessiu el trámit que voleu realitzar, us podeu dirigir al nostre catàleg de tràmits.
A més, des d'aquí també podreu accedir a la vostra carpeta ciutadana i a tota la informació que de manera activa publica l'Ajuntament en el seu Portal de Transparència.